اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افزایش ۱۰ درصدی سرقت منزل در گنبدکاووس

جانشین انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: سارقان منازل در گنبدکاووس غیربومی بوده و اغلب از استان‌های دیگرهستند.

افزایش ۱۰ درصدی سرقت منزل در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سرهنگ نادعلی‌صادقی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای امسال تا نیمه‌ مرداد ماه سرقت‌های منازل در گنبدکاووس نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته‌ است و بیشتر این سرقت‌ها خرد بوده و سارقان این حوزه غیربومی و از استان‌های دیگرهستند.

وی با اشاره به متلاشی شدن یک باند سارق در استان کهکیلویه‌وبویراحمد تصریح‌کرد: سارقانی که روز گذشته در در این استان دستگیر شدند به سرقت‌های خود در گنبدکاووس هم اعتراف کردند.

جانشین‌ انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: از ابتدای سال تاکنون سرقت‌های مغازه در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳درصد کاهش، سرقت خودرو ۲۸درصد، سرقت موتورسیکلت هفت‌ درصد، سرقت اماکن‌ خصوصی ۲۷درصد و سرقت‌های مهم ۱۷ درصد کاهش داشته‌ است.

وی ادامه‌ داد: مجموع سرقت‌ها در شهرستان گنبدکاووس پنج‌ درصد کاهش و مجموع کشفیات در شهرستان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت‌ مشابه سال قبل ۲۸درصد افزایش داشته‌است‌.

 

صادقی گفت: ایجاد امنیت وظیفه انتظامی استان و شهرستان بوده و معتقدم رسانه‌ها در ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان و مردم جامعه نقش بسزایی دارند.

وی بیان‌کرد: میزان تصادفات شهری امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته اما در حوزه خسارت‌های ناشی از تصادفات درون‌ شهری شاهد افزایش نسبت به سال قبل بودیم که بیشتر آن نیز مربوط به خسارت موتورسیکلت‌ها است.

جانشین‌انتظامی شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در حوزه تصادفات برون‌ شهری در همین مدت، شاهد افزایش تصادفات بودیم و علت اصلی این تصادفات، عدم‌توجه به جلو، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، عدم رعایت فاصله‌ طولی با خودروی جلو است‌.

وی یادآورشد: از ابتدای سال تاکنون ۷۵کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان گنبدکاووس کشف شده‌است.

صادقی خاطرنشان‌کرد: سرقت از منازل دغدغه اصلی ما است زیرا در این نوع سرقت‌ها چند خانواده درگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت مجموعه خبرنگاران در سطح گنبدکاووس زبانزد استان و منطقه است ابراز کرد: خوشبختانه خبرنگاران و اصحاب رسانه در گنبدکاووس در حوزه اطلاع‌رسانی خوب عمل می‌کنند و زبانزد استان و منطقه هستند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول