اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ثبت اقامت سالانه ۱۰۰ میلیون نفر شب مسافر در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از ثبت اقامت سالانه ۱۰۰ میلیون نفر شب مسافر در مازندران را نشانه اهمیت این خطه در عرصه گردشگری دانست و گفت: تدوین طرح ملی گردشگری برای مازندران با اعتبارات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ضرورت دارد.

ثبت اقامت سالانه ۱۰۰ میلیون نفر شب  مسافر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی صبح امروز در جلسه کارگروه تحول فرهنگی مازندران، اظهار کرد: امکانات و خدمات مازندران برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت فعلی این استان فراهم است و باید در مسیر توسعه تدابیر اصولی اندیشید.

وی با اشاره به اینکه مازندران در تعطیلات پایانی هر هفته پذیرای خیل عظیمی از مسافران است، گفت: برای تامین نیازهای خدماتی و پشتیبانی این مسافران باید اعتبارات ملی تخصیص یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با همت استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مازندران تاکنون وقفه‌ای در امر خدمات‌رسانی به مسافران این استان رخ نداده است.

سلگی با بیان اینکه روند خدمات رسانی به مسافران مازندران تداوم خواهد یافت، اظهار کرد: اکنون به علت عدم تامین اعتبارات ویژه برای تامین نیازهای مسافران ورودی به این استان فشار زیادی به منابع استانی وارد می‌شود.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه تحولی در حوزه فرهنگی، یادآور شد: مازندران از حیث فرهنگی تحت تاثیر خرده فرهنگ‌های وارداتی ناشی از هجوم مسافران قرار دارد.

وی، ثبت اقامت سالانه ۱۰۰ میلیون نفر شب  مسافر در مازندران را نشانه اهمیت این خطه در عرصه گردشگری دانست و افزود: تدوین طرح ملی گردشگری برای مازندران با اعتبارات وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ضرورت دارد.

معاون استاندار مازندران گفت: افزایش قابلیت‌های مازندران در بخش گردشگری نیازمند راهکارهای اصولی مبتنی بر زیست بوم استان است.

سلگی تصریح کرد: باهدف تقویت راهبردهای اقتصادی و فرهنگی مازندران در دولت سیزدهم نقشه راه درازمدت طراحی و تدوین شده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول