اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مسئولان از تبلیغات اسلامی به عنوان خط مقدم اقدامات فرهنگی حمایت کنند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم اقدامات فرهنگی بوده و نیاز به حمایت مسئولان دارد.

مسئولان از تبلیغات اسلامی به عنوان خط مقدم اقدامات فرهنگی حمایت کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله شعبانی‌موثقی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: حجت‌الاسلام نظیری از دوران طلبگی خود تا به امروز در سنگر فرهنگی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند که قدردان هستیم.

وی بیان کرد: لفظ مراسم تودیع و معارفه مناسب نیست و در جمهوری اسلامی سنگرسپاری صورت می‌گیرد و همه ما در خط مقدم برای دفاع از اسلام و خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین نظیری فهم درستی از مسائل فرهنگی استان دارند گفت: ایشان می‌دانند در چه جبهه‌ای ایستاده‌اند و در کجای تاریخ ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات بی‌نظیری در ستادهای مردمی نیمه شعبان و غدیر در استان همدان طی چند سال اخیر با تلاش‌های مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی همدان اتفاق افتاده  و ایشان به دنبال اسم و رسم نبودند.

شعبانی بیان کرد: در ستاد کرونا یکی از مؤثرترین افراد حجت‌الاسلام نظیری بودند که البته در مستند این ستاد یک عکس از ایشان نبود، امیدواریم حجت‌الاسلام ارتقایی، مدیر جدید این مجموعه با روحیه‌ای که از ایشان سراغ داریم، ادامه‌دهنده راه ایشان باشند.

پایان پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول