اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خوشه طلایی ساوه به اردبیل می‌رود؟

رییس هیات فوتبال ساوه گفت: طی‌ اخبار‌ واصله مالک تیم‌خوشه طلایی باشگاه با یک اسپانسر در اردبیل به توافق رسیدند و با تفاهم نامه‌ ۳۰ میلیارد تومانی شرایط انتقال این تیم از ساوه به اردبیل فراهم شده است و احتمالا از این پس خوشه طلایی ساوه به نام خوشه طلایی اردبیل تغییر نام خواهد داد.

خوشه طلایی ساوه به اردبیل می‌رود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حسین غریبی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های ساوه گفت: تیم‌خوشه طلایی طی سال‌های اخیر به دلیل مشکلات زیرساختی از جمله آماده نبودن مجموعه ورزشی شهید چمران همواره با چالش روبرو بوده به نحوی که مدت‌ها در شهرهای دیگر میزبان سایر تیم‌ها بوده است.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر خروج این تیم از شهر ساوه افزود: مجموعه ورزش شهرستان ساوه همواره حامی تیم‌ها و استعدادهای ورزشی بوده است، اما آنچه حقیقت است این است که بدلیل تداوم مشکلات‌، مالک باشگاه خوشه طلایی بدنبال انتقال امتیاز تیم از ساوه به یک‌ شهر دیگر است که مذاکراتی نیز در این خصوص انجام داده‌اند. 

رییس هیات فوتبال ساوه تصریح کرد: طی‌ اخبار‌ واصله مالک این باشگاه با یک اسپانسر در اردبیل به توافق رسیدند و با تفاهم نامه‌ای ۳۰ میلیارد تومانی شرایط انتقال این تیم از ساوه به اردبیل فراهم شده است و احتمالا از این پس خوشه طلایی ساوه به نام خوشه طلایی اردبیل تغییر نام خواهد داد.

وی با بیان اینکه هرگونه انتقال امتیاز نیاز به اخذ مجوز از استان دارد، گفت: تصمیم گیری نهایی در خصوص انتقال این تیم در سطح استان تصمیم گیری خواهد شد اما انتطار‌ ما از مسئولان این است که با حمایت‌های خود و تامین زیرساخت‌های لازم اجازه خروج این سرمایه مهم از ساوه را ندهند.

 تصمیم گیری نهایی در خصوص انتقال این تیم در سطح استان تصمیم گیری خواهد شد

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود گفت: حضور دو تیم شهرداری چ سن ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال و خوشه طلایی در لیگ یک به یک نور امیدی برای جوانان و نوجوانان این شهر تبدیل شده‌است تا با پشتکار و تلاش خود را در آینده به این تیم‌ها برسانند.

غریبی با بیان اینکه حضور همزمان دو تیم در لیگ برتر فوتسال فقط در ساوه اتفاق افتاده است، گفت: مدیریت مسابقات تیم‌ها سخت است و همکاری همه جانبه مسئولان را میطلبد اما متاسفانه ما برای برگزاری مسابقات مشکلاتی در خصوص تامین هزینه های انتظامی و آمبولانس داریم که نیاز است در برخی از این آیتم‌ها تجدید نظر صورت بگیرد.

رییس هیات فوتبال شهرستان ساوه اضافه کرد: هم اکنون علاوه بر تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ یک فوتسال و فوتبال، بالغ بر ۳۰ تیم در رده های مختلف سنی در این شهر حضور دارند که نشان دهنده علاقه جوانان و نوجوانان این شهر به رشته ورزشی فوتبال و فوتسال است.

وی خاطرنشان کرد: هیات فوتبال ساوه سابقه‌ای بیش از ۶۰ ساله دارد اما در حدود ده سال اخیر اقدامات شایانی در خصوص بهبود فضای ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی صورت گرفته است و موفقیت‌های خوبی در این دو رشته به دست آمده که نشان از برنامه ریزی خوب و همت بالای متولیان این رشته دارد.

وی با بیان اینکه زمین‌های فوتبال و فوتسال در اختیار هیات فوتبال باشد،گفت: ما باید از محل درآمد سالن‌ها در خصوص توسعه رشته فوتبال اقدام کنیم اما متاسفانه زمین ها بعنوان مهمترین  ابزار از دست هیات فوتبال خارج شده و در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است که انتظار میرود در این خصوص نیز مساعدت لازم صورت بگیرد.

گفتنی است در این نشست خبری از رسانه های فعال در حوزه فوتبال و فوتسال تحلیل بعمل آمد و مقرر گردید انجمن فوتبالی نویسان برای توسعه این رشته ورزشی تشکیل شود. انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول