اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اعتبارات شهرستانی باید عادلانه توزیع شود

استاندار خراسان‌شمالی گفت: عدالت در توزیع اعتبارات استانی در همه شهرستان‌ها رعایت شود و فرمانداران در جهت تحقق این اعتبارات کمک کنند.

اعتبارات شهرستانی باید عادلانه توزیع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهرامروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهارکرد: عدالت در توزیع اعتبارات استانی در همه شهرستان‌ها رعایت شود و فرمانداران در جهت تحقق این اعتبارات کمک کنند.

وی روند امیدبخش در شاخص‌های تورم و بیکاری را مورد توجه قرار داد و گفت: کاهش تورم به عنوان یک دستور مقام معظم رهبری حائز اهمیت است و باید شاخص‌های کاهش تورم را احصا و در اختیار دستگاه‌های متولی قرار دهیم تا اقدامات کارشناسی شده به صورت ملموس و شفاف انجام شود.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در کاهش تورم اثرگذار خواهند بود.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی که تقاضای افزایش درصد اعتبارات تبصره ۱۸ را دارند نگران نباشند چون با توجه به نحوه عملکرد مثبت و پیشرو بودن آنها، اعتبارات هم افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: تفویض اختیار به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و سهم دستگاه‌های اجرایی دو نهاد حمایتی ذیل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مورد تصویب قرار گرفت.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول