اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توسعه زیرساخت‌های گردشگری سمنان؛ نیازمند اعتبار ملی

استاندار سمنان گفت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این استان، نیازمند یک نگاه و رویکرد ملی و تخصیص اعتبارات مطلوب در سطح ملی است.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری سمنان؛ نیازمند اعتبار ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: تقویت فعالیت بوم‌گردی‌های فعال و راه‌اندازی بوم‌گردی‌های جدید در استان سمنان با جدیت دنبال شود.

وی افزود: معرفی روستاهای هدف گردشگری یکی دیگر از مباحثی است که باید به صورت ویژه مدنظر ستاد اجرایی خدمات سفر و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این استان، نیازمند یک نگاه و رویکرد ملی و تخصیص اعتبارات مطلوب در سطح ملی است.

هاشمی عنوان کرد: مدیریت خدمات ارائه‌شده توسط مجتمع‌های بین‌راهی و ساماندهی و بهبود وضع سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در این مجتمع‌ها، با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه خدمت به زائران امام رضا (ع) در استان سمنان باید تقویت شود، گفت: در راستای توسعه گردشگری و افزایش مدت ماندگاری مسافر، تدبیر لازم برای تخصیص اعتبار ویژه راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی اتخاذ شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اجرای بازی‌های بومی محلی، معرفی صنایع‌دستی و محصولات و آیین‌های سنتی مناطق گردشگری این استان در قالب جشنواره‌های ویژه این امر، نشاط اجتماعی را به همراه دارد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول