اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پیش‌بینی تخصیص 42 میلیارد اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از محل اعتبارات ملی 42 میلیارد تومان برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم و 40 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه فاضلاب شهر گناوه پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی تخصیص 42 میلیارد اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح فاضلاب گناوه و دیلم پس از 9 سال وقفه و بر زمین ماندن در سال قبل مجددا در دولت سیزدهم فعال شد.

وی جلوگیری از آلودگی دریا را یکی از اهداف این طرح دانست و افزود: در سال قبل به ترتیب ۱۰ و ۱۲/۵ کیلومتر فاضلاب در شهرهای گناوه و دیلم اجرایی شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته از محل اعتبارات ملی 42 میلیارد تومان برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم و 40 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه فاضلاب شهر گناوه پیش‌بینی شده است.

عالی اضافه داشت: این مبالغ برای توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب، تکمیل ایستگاه پمپاژ فرهنگیان شهر دیلم، تکمیل ایستگاه پمپاژ ساحلی و احداث ایستگاه پمپاژ در کوی مطهری شهر گناوه هزینه خواهد شد.

وی از شروع مطالعات احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر چغادک خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح شامل 2 بخش می‌باشد که پس از وقفه‌ای چندساله با تعیین مشاور و تامین اعتبار مطالعات آن به زودی آغاز خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول