اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دوره توانمندسازی معلمان شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی استان فارس آغاز شد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت:ارتقای اعتماد به نفس تحصیلی در بین دانش آموزان و معلمان وابسته به میزان آموزش تخصصی معلمان و مربیان است.

دوره توانمندسازی معلمان شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی استان فارس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرشید قاسمی امروز در آیین افتتاح دوره توانمند سازی دبیران شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی استان فارس که به صورت همزمان در همه استانها با حضور برخط وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مسوولین دانشگاههای فرهنگیان از تهران و در شیراز در پردیس شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: ارتقای اعتماد به نفس تحصیلی در بین دانش آموزان و معلمان وابسته به میزان آموزش تخصصی معلمان و مربیان است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: اگر این آموزش ها به نحو مطلوب صورت پذیرد می تواند، منجر به شکوفایی نسل چهارم تربیتی شود. 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه با تاکید بر نقش موثر معلمان در آینده ترییتی دانش آموزان تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و تربیتی در مدارس غیردولتی باید به الویت اجرایی همه مدارس تبدیل تبدیل شود.

مجید بذرافکن کسب مهارت های تخصصی را ضامن اجرای مناسب فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس دانست.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اموزش و پرورش استان فارس نیز گفت: دوره‌های توانمندسازی آموزشی و پرورشی معلمان و مربیان مدارس غیردولتی همزمان با سراسر کشوردر استان فارس برگزار می شود.

عقیل علیشاهی بیان کرد: تحول در برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی کشور برای اولین بار در قالب دوره‌های توانمندسازی معلمان و مربیان تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اموزش و پرورش استان فارس گفت: استان فارس با بهره گیری از ظرفیت اداره کل آموزش و پرورش فارس و دانشگاه فرهنگیان در پی ارتقای هر چه بیشتر کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس ومراکز غیر دولتی این استان را دارد.

معاون دانشگاه فرهنگیان استان فارس نیز گفت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه ماموریت گرا است و مفتخر است که ماموریت دوره توانمند سازی معلمان مشتاق و دلسوز مدارس و مراکز غیر دولتی را به بر عهده دارد.

وحیدی افزود: هدف اصلی دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی می باشد و این دوره کاملا با این ماموریت دانشگاه فرهنگیان هم راستا است.

خاطر نشان می شود؛ دوره‌های توانمندسازی آموزشی و پرورشی معلمان و مربیان مدارس غیردولتی در طی یک فرآیند سه ساله و شش پودمان در استان فارس اجراخواهد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول