اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حفظ امید و نشاط اجتماعی مهم‌ترین موضوع کشور است و فراهم کردن اسباب امیدآفرینی میان مردم در برنامه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی هفته دولت ضروری است، گفت: پرداختن به دستاوردهای فرهنگی دولت در استان در دستور کار قرار دارد.

هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیام احمدی سه‌شنبه ۱۷ مردادماه در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت که به میزبانی این اداره‌کل برگزار شد، گفت: جدی‌ترین موضوع در شرایط کنونی کشور، حفظ امید و نشاط اجتماعی است و هفته دولت فرصت مناسبی است تا با بیان صحیح اقدامات انجام شده، اسباب امیدآفرینی مردم فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توجه هر چه بیشتر به ارائه دقیق دستاوردها در تمامی بخش‌های اجرایی و همچنین پرداختن به دلایل تأخیر در اجرای برخی طرح‌ها مهم است، تصریح کرد: برای بیان این مطالب، سرمایه‌گذاری در بستر فضای مجازی می‌تواند اثرات بهتری به همراه داشته باشد.

وی گفت: تلاش می‌شود در هفته‌ جاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی، محتوای مناسبی نیز برای فضاسازی محیطی شهری و بین‌راهی و همچنین فضای تبلیغی فرودگاه شهرکرد تهیه و در معرض دید عموم قرار بگیرد.

احمدی با اشاره به طرح درخواست اعضای کمیته برای پرداختن به دستاوردهای فرهنگی دولت در چهارمحال و بختیاری در این مناسبت نیز افزود: می‌توان متناسب با فعالیت‌های دستگاه‌های فرهنگی استان، طرح‌های پیشنهادی همچون برگزاری گفتمان‌های مختلف و نمایشگاه عکس خدمت با محوریت اقدامات فرهنگی را در دستور کار کمیته قرار داد.

وی همچنین به هم‌زمانی هفته دولت با ایام اربعین و نزدیکی این زمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و یادآور شد: باید از ظرفیت‌های تبلیغی استان به نحو مطلوبی برای پوشش هر سه برنامه و آگاهی دادن به مردم استفاده کرد.

گفتنی است، در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان موارد دیگری همچون تداوم برپایی میزهای خدمت با حضور مسئولان ارشد استانی در میعادگاه‌های نماز جمعه و امکان اجرای این برنامه در محیط‌های جدید شهری و عمومی، برگزاری نشست‌های خبری در دستگاه‌های اجرایی و بیان دقیق خدمات انجام شده، تشکیل مقر رسانه‌ای برای حضور پررنگ دستگاه‌ها در فضای مجازی و معرفی دستگاه‌های برتر در امر اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی افکار عمومی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول