اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جذب 38 میلیارد تومان اعتبار دولتی در نطنز

فرماندار شهرستان نطنز گفت: 380 میلیارد ریال اعتبار شهرستانی و استانی دولت در سال 1401 در نطنز هزینه شده است

جذب 38 میلیارد تومان اعتبار دولتی در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز در جلسه تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌های اجتماعی از ارکان مهم و امیدبخش و از مطالبات دائمی انقلاب اسلامی بوده و اطلاع‌رسانی و خبررسانی به‌موقع، صادقانه، مشفقانه و نقد ناصحانه آنان تضمین‌کننده سلامت، رقابت، پیشرفت و نظارت بر جامعه و مایه توفیقات نظام اسلامی است.

 وی افزود: امروز خبرنگاران تجسم امانت، خدمت، تعهد، دلسوزی و بدون شک وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، امروز خبرنگاران با رعایت حرمت قلم و آگاهی بخشی در مسیر حق و عدالت کار خود را جلو می‌برند و زمینه توسعه جامعه را فراهم می‌کنند.

 ظریفی گفت: ۱۷ مردادماه یادآور مجاهدت‌های زنان و مردان حقیقت‌طلبی است که باهدف روایت حقیقت ،بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ جامعه کرده‌اند.

فرماندار شهرستان نطنز تصریح کرد: در این زمانه‌ جبهه باطل، با تمام ادوات و ابزار، رسانه را برای از میدان به درکردن عناصر جبهه حق تجهیز کرده است، انواع ترفندها را به کار می‌بندد تا کارش را موجه نشان دهد.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: مطالبه گری اصولی و مبتنی بر آگاه‌سازی توسط اهالی رسانه، متضمن رشد و بقای حکومت مردمی خواهد بود و شفاف شدن کاستی‌ها می‌تواند مسؤولان را برای خدمت‌رسانی تجهیز کند.

فرماندار شهرستان نطنز در تشریح عملکرد دولت در شهرستان نطنز در سال ۱۴۰۱ گفت: اعتبارات استانی و شهرستانی دولت برای شهرستان نطنز در سال گذشته در مجموع حدود ۳۸ میلیارد تومان بود که در حوزه فرهنگی و آموزش‌وپرورش ۶ میلیارد و دویست میلیون تومان و در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست ۶ میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه شده است.

وی اعتبار استانی و شهرستانی دولت در حوزه بهداشتی را ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: در حوزه راه‌های شهری و روستایی، طرح هادی روستایی، آب شهری و روستایی، مدیریت بحران و لایروبی مسیل‌ها و حوزه ورزش و جوانان مجموعاً ۱۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ هزینه شده است.

ظریفی از اجرایی شدن ساخت جاده خالدآباد به ده آباد از مصوبات سفر استاندار خبر داد و گفت: در حوزه مسکن ملی در شهرهای خالدآباد و طرق رود زمین وجود داشت و قرعه‌کشی انجام و زمین در اختیار متقاضیان قرا خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان نطنز گفت: برای واگذاری زمین در شهر بادرود و نطنز زمین به‌اندازه کافی وجود ندارد در بادرود هر قطعه زمین به دو نفر واگذار خواهد شد و در نطنز هر قطعه زمین در اختیار هشت خانواده قرار خواهد گرفت و به‌صورت مجموعه ساخته و تحویل متقاضیان خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول