اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سیلاب تابستانی به روستاهای بندپی خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: سیل به ارتفاعات گریوده بندپی شرقی بابل خسارت زد.

سیلاب تابستانی به روستاهای بندپی خسارت زد

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران امروز درباره خسارت وقوع سیل در استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: سیل به ارتفاعات گریوده بخش بندپی شرقی بابل خسارت زد.

وی افزود: سیلاب امروز به سه واحد مسکونی و سه خودرو خسارت زد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه سیلاب امروز خسارت جانی نداشت، اضافه کرد: سیل موجب انسداد راه روستایی و قطعی برق شده که برق درحال پایدارسازی بوده و اقدامات بازگشایی توسط راهداری باید انجام شود.

محمدی هشدار داد: امشب ارتفاعات مرزن‌آباد، بلده،  بندپی شرقی، سوادکوه، کیاسر و هراز تحت تاثیر سیل قرار می‌گیرند.

وی با اعلام اینکه دستگاه‌های امداد و خدماتی درحالت آماده‌باش هستند، اظهار کرد: باتوجه به هشدار هواشناسی، لازم است شهروندان از تردد، اقامت و برپایی چادر در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های استان خودداری کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: دامداران نیز دام‌های خود را به دور از حاشیه رودخانه‌ها، دهانه مسیل‌ها، نقاط مرتفع و فضای باز و در مناطق امن نگهداری کنند.

محمدی با بیان اینکه کوهنوردان و طبیعت‌گردان از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی و تردد و برپایی چادر و اقامت در فضاهای باز پرهیز کنند، یادآور شد: همچنین مردم و مسافران از شنا کردن و تمامی فعالیت‌های دریایی، تفریحی و صیادی در زمان مواج و طوفانی بودن دریا خودداری کنند.

وی با هشدار احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران، تصریح کرد: براساس هشدار هواشناسی، احتمال جاری شدن روان‌آب و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات وجود دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول