اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تلاش برای رفع مشکلات مردم قم باید جای حواشی را بگیرد

سخنگوی شورای شهر قم با تاکید بر اینکه خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) توفیق بزرگی است، گفت: مردم درگیر بحث‌های سیاسی نیستند و ما هم باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم رفع شود.

تلاش برای رفع مشکلات مردم قم باید جای حواشی را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روح‌الله امرالهی سخنگوی شورای اسلامی شهر قم به همراه نرجس نیازمند رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری فارس در قم حضور یافتند و با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداختند. 

امرالهی با بیان اینکه مردم مشغول زندگی خود هستند و به بحث‌های سیاسی کاری ندارند، اظهار کرد: تلاش همه ما باید این باشد که از حواشی پرهیز کرده و به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت(س) توفیق بزرگی است، عنوان کرد: انسان در هر جایی می‌تواند با انجام کار درست نزد خداوند متعال روسفید باشد، در شهرداری افراد بسیاری هستند که در خدمت به مردم پیشرو بوده و کار آن‌ها مورد رضایت خداوند است. 

 

نیازمند عضو دیگر شورای شهر قم نیز طی سخنانی با تاکید بر اینکه خبر و اطلاع‌رسانی یک رسالت مهم است، اظهار کرد: خبرنگاران در رفع مشکلات مردم مسیر سختی را پیش‌رو دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران از همه موضوعات جامعه اطلاع دارند، گفت: خبرنگاران چشمان ناظر هستند که می‌توانند از مشکلات و مسائل شهر آگاه شده و این مسائل را به اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان منتقل کنند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول