اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف فرار مالیاتی ۱۵۷ میلیارد تومانی در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۱۵۷ میلیارد تومان فرار مالیاتی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در استان خبر داد.

کشف فرار مالیاتی ۱۵۷ میلیارد تومانی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها از کشف فرار مالیاتی خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان با اشراف اطلاعاتی از فرار مالیاتی توسط مودیان مالیاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با تحقیقات جامع و کامل از مودی و استعلام از سامانه گمرک و اداره کل مالیات مشخص شد که با سوءاستفاده کارت بازرگانی 157 میلیارد تومان انواع لوازم خانگی توسط افراد ناشناس وارد کشور شده که این اقدام منجر به فرار مالیاتی و تضییع حقوق بیت‌المال به این میزان شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این رابطه 19 نفر متهم بازداشت و به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس با هوشمندی تمام فعالیت‌های اقتصادی افراد را رصد کرده و با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی مقابله می‌کند.

وی یادآور شد: شهروندان هرگونه جرایم اقتصادی را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

سردار آزادی در ادامه از کشف 3 تن چوب بید قاچاق در شهرستان قروه خبر داد و عنوان کرد: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی نیز 10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی به ارزش 20 میلیارد ریال در سنندج کشف و متهمان نیز تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی همچنین از کشف 2 تن و 300 کیلوگرم روغن جامد قاچاق در شهرستان کامیاران خبر داد و اعلام کرد: همکاران پلیس در بیجار نیز یکهزار کیلوگرم مرغ فاقد مجوز کشف و ضبط کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به کشف 4 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در بانه، برخورد با هرگونه کالای قاچاق را جزو برنامه‌های اولویت‌دار پلیس عنوان کرد و تأکید داشت: شهروندان در صورت آگاهی از هر گونه فعالیت مجرمانه و متخلفانه، موارد را به همکاران پلیس اطلاع داده تا بلافاصله ورود کنیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول