اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین رسالت خبرنگاران است

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: دشمن به دنبال ناامید ساختن ملت ایران است و رسالت خبرنگاران و اهالی رسانه تلاش برای دفع این توطئه است.

جهاد تبیین و امید آفرینی مهمترین رسالت خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذرسالاری  فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان امروز اظهار کرد: خبرنگاران برای اعتلای فرهنگ، هنر، معارف دینی و آگاهی بخشی آحاد جامعه قدم بر می دارند و پای در عرصه ای مقدس و بی انتها می گذارند که ثمره تلاش او برای جامعه دانایی و آگاهی است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار چون صارمی و آوینی، از این شهدا به نمونه‌هایی از خبرنگاران متعهدی یاد کرد که برای تحقق اهداف متعالی خود، از جان گذشتند که باید ویژگی آنان برای جوانان بازگو شود.

سردار سالاری خاطرنشان کرد: خبرنگاران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علی الخصوص هشت سال دفاع مقدس، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع، با سایر نهادهای نظام در حفظ و نگهداری دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه امام راحل (ره)‌ و امام خامنه‎‌ای (مدظله‌العالی) مجاهدانه ایفای نقش کرده و ثابت قدم مانده‎‌اند و خون سرخ شهیدانی همچون شهید صارمی، همچنین شهیدان جبهه رسانه‌ای استان مهر تاییدی بر مجاهدت‎های آنان در این مسیر نورانی است.

وی به هجمه‌های سنگین دشمن در زمینه‌های مختلف خصوصا در این برهه از زمان که تحریم را در جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی را در جنگ فرهنگی علیه ما تحمیل کرده اند، اشاره و مسئولیت خبرنگاران انقلابی در پاسداشت از ارزشهای نظام اسلامی را یادآور شد و گفت: نیاز است که در موضوعات مختلفی مانند اقتصاد مقاومتی و معرفی ارزش‌های اسلامی و دفاع از عزت و اقتدار نظام اسلامی با نگاه زیرکانه و فعالیت‌های هوشمندانه علاوه بر خنثی‌سازی ترفندهای دشمن در جهت بصیرت افزایی و عمق بخشی به باورهای اسلامی و انقلابی در بین عموم جامعه، مجاهدت و از خودگذشتگی بیشتری انجام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول