اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

صحرایی: آموزش و پرورش و مدرسه باید مسأله اول کشور باشد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه باید مسأله اول کشور باشد، گفت: ایران قوی از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد.

صحرایی: آموزش و پرورش و مدرسه باید مسأله اول کشور باشد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران، گفت: دانایی در هر جامعه گسترش پیدا کند، رشد جامعه را شاهد خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه ما در عاشق وطن‌مان بودن با هم وجه اشتراک داریم، گفت: اگر ایران قوی و مقتدر می‌خواهیم مسیری جز آموزش و پرورش وجود ندارد. 

صحرایی با تأکید بر اینکه اگر آموزش و پرورش را درست کنیم، ایران آینده هم پیشرفت می‌کند، ادامه داد: همه کمک کنیم که آموزش و پرورش و مدرسه مسأله اول کشور شود. 

وی با بیان اینکه نقطه عزیمت نظام تعلیم و تربیت کشور، معلم است، گفت: اگر همه ارکان تعلیم و تربیت دور هم قرار گیرند، نقطه مرکزی معلم است. چه کنیم که شأن و منزلت معلم حفظ شود؟ 

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: کرونا نشان داد که دانش منتقل می‌شود اما معرفت منتقل نمی‌شود و نقش معلم بسیار پررنگ است و باید معلم، گرامی داشته شود. 

صحرایی با تأکید بر اینکه معلم و مدرسه را عزیز بداریم، افزود: از رسانه‌ها توقع داریم که نگذارید مرجعیت انسان‌ها عوض شود. معلم، مرجع بوده است و باید حفظ شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول