اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

اولین سینمای دانش‌آموزی هفته آینده افتتاح می‌شود

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: اولین سینمای دانش‌آموزی هفته آینده با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می‌شود.

اولین سینمای دانش‌آموزی هفته آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نشست اصحاب رسانه با حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونان وی در خصوص دغدغه‌های خبرنگاران در این حوزه، امروز در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش نیز به صورت سرزده به جمع خبرنگاران در این نشست پیوست و نسبت به گلایه خبرنگاران درباره عدم پاسخگویی وزیر به آنها، وعده داد که به‌زودی نشست خبری برگزار می‌شود.

علامتی در بخشی از این جلسه گفت: هفته آینده سینمای دانش‌آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می‌شود.

محمدرضا کریمی صارمی، معاون تولید کانون پرورش فکری کودک و نوجوان نیز در این نشست در توضیح این خبر، بیان کرد: هفته آینده، اولین سینمای دانش‌آموزی در کشور راه‌اندازی می‌شود و بعد از آن، ۳۰ سالن در کانون‌های سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد. در این سینما، بچه‌ها کتاب می‌خرند و با فیش آن، فیلم می‌بیند. 

فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نشست گفت: سطح خدمات فرهنگی کانون بر اساس توافقی که با قوه قضائیه صورت گرفته است، برای فرزندان افراد زندانی افزایش می‌یابد. 

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات این است که پوشش خدمات کانون پرورش فکری برای کانون‌های اصلاح و تربیت افزایش پیدا می‌کند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول