اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پلیس در مقابله با سرقت به‌دنبال بازگرداندن اموال سرقت رفته است

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس در بحث مقابله با سرقت به‌دنبال بازگرداندن اموال سرقت رفته و دستگیری مال‌خر‌ها هم در دستور کار است.

پلیس در مقابله با سرقت به‌دنبال بازگرداندن اموال سرقت رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور در جنگ ترکیبی قرار دارد؛ در این جنگ پلیس و خبرنگار باید هوشمندانه‌تر عمل کنند و باید آسیب شناسی مناسب انجام و آگاهی بخشی درست و به موقع انجام شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه پلیس برابر قانون متولی برقراری امنیت جامعه است، افزود: این امنیت زمانی تحقق پیدا می‌کند که آرامش روانی در جامعه حاکم باشد و این برعهده فعالان رسانه‌ای است و به همین دلیل نیاز است که ارتباط بین جامعه رسانه‌ای و پلیس تقویت شود.

مفخمی با اعلام اینکه خبرنگاران در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم می‌توانند کمک کند، بیان کرد: فعالان رسانه‌ای بهترین پل ارتباطی بین جامعه و پلیس هستند.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده جامعه رسانه‌ای در کشور، گفت: خبرنگاران امین جامعه هستند و این نشان دهنده صداقت کار رسانه‌ای است.

فرمانده انتظامی مازندران  با اعلام اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را برای خودم افتخار می‌دانم، افزود: با تقویت ارتباطات می‌توانیم آسیب‌ شناسی دقیقی نسبت به جامعه داشته باشیم.

مفخمی در ارتباط با اجرای طرح امنیت محله محور در استان، گفت: مشارکت دادن مردم در ایجاد امنیت اقدام بسیار مناسبی است که فعالان رسانه‌ای در این حوزه نقش اثرگذار دارند.

وی درباره بحث سرقت، گفت: در دستگیری سارق ما به دنبال این هستیم که مال‌باخته به اموالش برسد و دستگیری مال‌خر و هم در برنامه کاری پلیس است.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه میزان وقوع قتل در استان مناسب نیست، افزود: همه موارد وقوع قتل در استان شناسایی شده است و در برخی مواقع علت وقوع قتل مشخص نیست که انتظار داریم فعالان رسانه‌ای در این زمینه ورود پیدا کنند.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول