اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وقتی خدمت به مردم مناطق محروم دغدغه دانشجویان جهادگر کرمانشاهی می‌شود

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: اردوی‌های جهادی تابستانی برنامه ثابت گروه‌های جهادی دانشجویان تمامی دانشگاه‌های استان کرمانشاه است.

وقتی خدمت به مردم مناطق محروم دغدغه دانشجویان جهادگر کرمانشاهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، گروه جهادی شهید عظیمی بسیج دانشجویی دانشکده فنی اسلام‌آبادغرب در اوایل مردادماه امسال روستای «قوچمی» بخش حمیل را هدف سفر قرار داده‌اند تا علاوه بر انجام خدمات درمانی، برای عمران و آبادی و توسعه فرهنگی ساکنان این مناطق اقدام کنند.

این جوانان خوب می‌دانستند که پای گذاشتن در چنین سفری در این گرمای سوزان تابستان با کمترین امکانات و انجام فعالیت شبانه‌روزی سختی های خودش را دارد اما عشق به خدمت باعث شد تا آنان بتوانند خدمات ماندگاری را انجام دهند.

قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در این خصوص، گفت: اردوی‌های جهادی تابستانی برنامه ثابت گروه‌های جهادی دانشجویان تمامی دانشگاه‌های استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: گروه جهادی شهید عظیمی یکی از گروه‌های دانشجویی است که با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان، طلاب خواهر و مشارکت مردم روستا از شنبه، ۱۴ مردادماه آغاز شده و تا پنجشنبه نوزدهم همین ماه ادامه دارد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ادامه داد: اردوی جهادی، مصداق حقیقی جهاد در راه خدا و در مقابل دشمن و اهداف دشمن است، مبارزه با نفس و محرومیت شاخصه اصلی اردوهای جهادی است که دانشجویان جهادی با علم و آگاهی از تمامی سختی‌های کار پا به عرصه جهاد گذاشته و با ایمان به الطاف الهی و انجام تکلیف ان‌شاءالله نتایج قابل توجهی فراهم خواهد شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول