اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۲۵۲ پرونده تخلف چوب و زغال در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۵۲ فقره پرونده تخلف چوب، زغال و محصولات فرعی در استان تشکیل شده است، گفت: در چهار ماهه نخست امسال نیز ۶۴ فقره پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی منتقل شد.

۲۵۲ پرونده تخلف چوب و زغال در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

صادق محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۵۲ فقره پرونده تخلف برای قاچاقچیان چوب، زغال و محصولات فرعی تشکیل و به مراجع قضایی استان جهت رسیدگی ارجاع داده شد، گفت: تخلفات این پرونده‌ها شامل ۸۴ هزار و ۸۱۳ کیلوگرم چوب، ۱۷ هزار و ۱۳۲ کیلوگرم زغال و ۱۴ هزار و ۲۱۶ کیلوگرم محصولات فرعی شامل موسیر، کرفس و تره کوهی بوده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: برای قاچاقچیان به ازای هر کیلوگرم چوب ۲۵۰ تا ۷۵۰ هزار تومان و به ازای هر کیلوگرم زغال نیز ۵۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تکرار جرم سبب افزایش مبلغ جریمه می‌شود، بیان کرد: اگر مبلغ جریمه متخلف از ۴۰ میلیون تومان بیشتر باشد خودروی فرد جهت برداشت مابقی جریمه به مزایده گذاشته می‌شود.

محمدی تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۶۴ فقره پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی منتقل شده است که این تعداد شامل ۸ هزار و ۷۵۲ کیلوگرم چوب، یک هزار و ۳۰۵ کیلوگرم زغال و چهار هزار و ۷۷۳ کیلوگرم محصولات فرعی بوده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در پایان خاطرنشان کرد: در چهار ماهه نخست سال گذشته نیز ۶۸ فقره پرونده تخلف تشکیل شد که نسبت به مدت مشابه سال جاری این مسئله با ۶ درصد کاهش روبه‌رو بوده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول