اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیگیری نماینده مجلس برای رفع آسیب زنگ زرشک با استفاده از پرتودهی اتمی

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سازمان انرژی اتمی پیگیر رفع آسیب زنگ زرشک با استفاده از پرتودهی اتمی شد.

پیگیری نماینده مجلس برای رفع آسیب زنگ زرشک با استفاده از پرتودهی اتمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعدادی از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، از نمایشگاه سازمان انرژی اتمی ایران بازدید کردند و مسوولان نمایشگاه، ظرفیت های متنوع انرژی اتمی مانند تولید برق، معالجه انواع بیماری ها و پرتودهی محصولات کشاورزی برای میکروب زدایی و ماندگاری بیشتر را تشریح کردند.

وی ادامه داد: در جلسه مشترک بعد از این بازدید، بنده بر این موضوع که دشمنان ما به بهانه جلوگیری از بمب اتم،  فرصت های بی شماری را از نظام جمهوری اسلامی ایران گرفتند که امیدواریم جلوی این فرصت سوزی ها بیشتر از گذشته گرفته شود.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین بنده پرتودهی محصول زرشک برای از بین بردن آسیب هایی مثل زنگ زرشک و ماندگاری بیشتر این محصول؛ به عنوان محور زندگی حدود ۵۰ هزار خانوار خراسان جنوبی را از رئیس سازمان انرژی اتمی خواستار شدم که وی در این خصوص قول مساعد داد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول