اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

خبرنگاران ایثار را در جهاد تبیین معنا می کنند

فرمانده سپاه سلمان گفت: خبرنگاران مجاهدانی هستند که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنند.

خبرنگاران ایثار را در جهاد تبیین معنا می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پیامی روز ضمن تبریک روز خبرنکار اظهار کرد: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت بزرگمردی از قشر ارزشمند خبرنگار است و بهانه ای شده تا در این روز از این قشر فرهیخته، عدالت‌خواه و عدالت‌جو، حق‌گو، صادق و دلسوز، آگاهی‌بخش و مجاهدانی که ایثار را در میدان جهاد تبیین معنا می‌کنند؛ تقدیر و قدردانی نمود.

روز خبرنگار روز تجلیل از پیامبران جامعه است؛ پیامبرانی که سخن حق و عدالت را در ورطه جنگ با باطل و دفاع از ملت و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین مجاهدت در جبهه حق علیه باطل معنا می کنند.

امسال روز خبرنگار مقارن است با ماه محرم و ایام مجاهدت بهترین انسان های تاریخ بشریت و چه نیکوست تقارن این ایام؛ خبرنگاران، پیام‌آوران راستی هستند و عاشورا تجلی اسلام عزت‌بخش و تسلیم‌ناپذیر و امروز رسالت خبرنگاران همین است که پیام حق را برای جهانیان در همه تاریخ بازتاب دهند.

امید است که اصحاب رسانه و قلم، عاشورا را به مانند الگویی شایسته و تجلی فرهنگ عدالت‌محور و حق‌جو بدانند و با تأسی از حضرت زینب کبری سلام الله علیها، بزرگ‌پیام‌آور عاشورا همواره در مسیر حق و راستی قلم بزنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار کشور به خصوص شهیدان عزیز سیستان و بلوچستان این روز مبارک را به این قشر عزیز و ارزشمند تبریک عرض می نمایم.

پایان پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول