اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره‌برداری از ۲۵ پروژه آموزشی و ورزشی گلستان در هفته‌دولت

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس گلستان گفت: در هفته دولت ۲۵ پروژه آموزشی-ورزشی با ۱۰۰ کلاس‌درس و اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۲۵ پروژه آموزشی و ورزشی  گلستان در هفته‌دولت

وحید فراهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: با مشارکت خیران و نیکوکاران گلستانی در هفته‌دولت امسال تعداد ۲۵ پروژه آموزشی ورزشی با ۱۰۰ کلاس‌ درس و مساحت آموزشی ۱۱هزار مترمربع با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به احداث سه مدرسه در سیل سال‌های گذشته توسط یکی از بانک‌های عامل در گلستان تصریح کرد: در حال حاضراین بانک‌عامل، سه مدرسه دیگر هرکدام با ۶ کلاس درس و ۷۴۵ متر مربع زیر بنا در مجموع به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های بندرگز و آق قلا بصورت تمام خیری در حال احداث است.

وی بیان‌کرد: این بانک یکی از بانک های فعال و پیشرو در زمینه مدرسه سازی است و بارها از سوی متولیان امر مورد تجلیل قرار گرفته‌ و در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود، تاکنون در ساخت، تکمیل و بازسازی بیش از 49 مدرسه در سطح کشورمشارکت داشته است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول