اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امانت‌داری و سلامت انتخابات یکی از اولویت‌های جدی مسئولان است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امانت‌داری و سلامت انتخابات یکی از اولویت‌های جدی مسئولان است گفت: تلاش می کنیم زیرساختهای لازم را در این زمینه فراهم و خلاءها را برطرف کنیم تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را شاهد باشیم.

امانت‌داری و سلامت انتخابات یکی از اولویت‌های جدی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان، اظهارکرد: سیستان و بلوچستان مزیت‌های فراوانی از جمله تنوع قومی و جغرافیایی دارد که می‌تواند موجبات توسعه منطقه را فراهم کند.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان مهمترین مساله انتخاباتی، انسجام همگانی به ویژه در حوزه نخبگانی است، در حوزه انسجام نخبگانی خلا داریم و لازم است در مسائل و موارد مختلف استان اجماع و وحدت بیشتری را از سوی طیف نخبگان اجتماعی داشته باشیم.

این مسئول گفت: باید ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان را بیشتر معرفی و آنها را بالفعل کرد تا توسعه در این منطقه شتاب گیرد و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

وی ادامه داد: باید از پراکنده کاری، موازی کاری و دوگانه کاری در استان جلوگیری کرد، در این زمینه نیازمند انسجام نخبگانی در فهم و حل مساله داریم.

لزوم تقویت انسجام اجتماعی در سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در شرایطی که شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معاند سعی در دو قطبی سازی در استان دارند موضوع انسجام اجتماعی در سیستان و بلوچستان اهمیت بیشتری پیدا میکند،، چه بسا که مردم این منطقه سال‌هاست با یکدیگر متحد و برادر هستند.

این مسئول بیان کرد: نظام مسائل استان احیا شده و تمامی مسئولان برای رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه آب دغدغه دارند و لازم است این همت و اتحاد را برای مردم هنرمندانه روایت کنیم تا اقناع همگانی صورت بگیرد و گمان نبرند مسئولان نسبت به مسائل بی تفاوت هستند.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های استان به ویژه اصحاب رسانه برای کاهش تبعات و مشکلات بهره‌گیری کرد تا انسجام نخبگانی شکل گیرد.

وی گفت: باید از ظرفیت طوایف، علما و روحانیون شیعه و سنی، تحصیلکردگان و نخبگان علمی برای حل چالش ها و مشکلات استان استفاده کرد چرا که یکی از تاثیرگذارترین ظرفیتهای سیستان و بلوچستان ظرفیت طوایف و بزرگان است.

شریفی گفت: در راستای برگزاری باشکوه انتخابات چهار کلید واژه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است مدنظر قرار گرفته و راهبرد و رویکرد اساسی و مهم ما در این رقابت بزرگ سیاسی خواهد بود، در ذیل گفتمان رهبری معظم انقلاب برای مهندسی انتخاباتی سالم و در چهارچوب قانون تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان بصیر، فهیم و آگاه هستند باید وظیفه خدمت‌گذاری خود را در قبال آنان به بهترین مطلوب انجام دهیم.

تشریح تاثیرگذار خدمات انجام شده هنر خبرنگاران است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اولویت مسئولان برگزاری انتخاباتی سالم است، گفت: تلاش می کنیم زیرساختهای لازم را در این زمینه فراهم و خلاها را برطرف کنیم تا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: مردم سیستان و بلوچستان در آزمون‌های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده و با وحدت و هم گرایی از پس مسائل مهم به ویژه در سال گذشته بر آمدند، برای توسعه و آبادانی استان نیز نیاز به انسجام بیشتر داریم.

شریفی با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران میتوانند با روایت درست و اطلاع رسانی شفاف و آگاهانه نقش موثری در اذهان عمومی و افزایش ضریب اعتماد اجتماعی داشته باشند.

وی بر انعکاس بیشتر خدمات نظام در سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: تشریح تاثیرگذار خدمات انجام شده هنر خبرنگاران است.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول