اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

روایت غالب و نخست توأمان باید باشد

در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با هیئت تحریریه خبرگزاری فارس گیلان بر ارائه روایت غالب و تبیین اقدامات ارائه شده در حوزه درمان استان گیلان تأکید شد.

روایت غالب و نخست توأمان باید باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس و اعضای هیئت تحریریه این رسانه در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با بیان اینکه هیچ کاری جز ارتقای نظام سلامت استان نداریم، اظهار کرد: پس از حضورمان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اولین اقدام ما مقابله با تعارض منافع بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما رفع عقب‌ماندگی‌های تاریخی در بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، بیان کرد: اقداماتی در همین مدت کوتاه در جهت برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت استان از جمله تجهیز مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور به CT اسکن، MRI در لنگرود و تالش و بسیاری از خدمات زیرساختی انجام شده است.

آشوبی مجموعه تلاش‌های توسعه‌ای و نظارتی در راستای رفع مهجوریت از نظام سلامت است، افزود: داشتن یک بیمارستان جنرال حق استان گیلان بوده و در این مسیر اقدامات اولیه‌ای انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه با مردم شفاف هستیم و تمام اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره کنونی متکی بر اصل شفافیت و سخن صریح با مردم با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه است، گفت: جوانی جمعیت بسیار مهم است و رسانه‌ها باید نقش محوری در اقناع افکار عمومی داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه وضعیت جمعیتی در استان گیلان بسیار بحرانی است، افزود: اگر رشد جمعیت به همین منوال ادامه داشته باشد لاجرم به واردات نیروی انسانی هستیم.

وی با اشاره اینکه امروزه در کشور مردم به شدت تحت بمباران ناامیدی هستند، گفت: رسانه‌ها در احیا و تقویت امید در جامعه نقش تاریخی دارند.

روایت اول به تنهایی پاسخگوی نیازهای عصر حاضر نیست 

ابراهیم افشاری مدیرخبرگزاری فارس در گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت رویه روایت اول در عصر شناخت اظهار کرد: در عصری هستیم که روایت اول به تنهایی پاسخگوی نیازهای عصر حاضر نیست چراکه دیگر صحبتی از تولید محتوا نبوده و حرف از خوانش محتواست.

وی با تأکید بر اهمیت حوزه بهداشت و درمان به دلیل ارتباط مستقیم با حوزه جان مردم گفت: روایت غالب و کامل در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در نظام سلامت استان امری ضروری است و باید متولیان حوزه اطلاع‌رسانی فکر حبس خبر را از ذهنشان بیرون کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول