اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

درخشش تنیسور‌های اصفهانی در مسابقات کشوری

مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور به میزبانی اصفهان در دو بخش پسران و دختران با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

درخشش تنیسور‌های اصفهانی در مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور در دو بخش پسران و دختران به مدت ۸ روز در مجموعه‌های ورزشی پرواز و فرهادیان اصفهان و در ۵ رده سنی زیر ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها در بخش پسران در رده سنی زیر ۱۲ سال رامتین رافعی از اصفهان در جایگاه نخست ایستاد؛ در ۱۴ سال امیرطاها دهقانی به مقام سوم مشترک دست یافت.

در ۱۶ سال مهراد منصوری مدال طلا را کسب کرد و آرمین گندمانی در رده سوم قرار گرفت؛ در رده ۱۸ سال مهراد منصوری در جایگاه دوم ایستاد و بردیا شریفی مقام سوم مشترک را به دست آورد.

در بخش پسران عهده محمد قنبری، احسان رحیمی و محمد مسلمی فر بود به عنوان سرداور و بهنام آقا خانی به عنوان مدیر مسابقات از اصفهان حضور داشتند.

در بخش‌ دختران در رده سنی زیر ۱۲ سال رومینا رافعی از اصفهان در جایگاه دوم ایستاد؛ در رده سنی ۱۸ سال نیز سارینا داوری مدال نقره را کسب کرد.

در این بخش نیز هدی نایب صدری، لعیا خیام باشی و نگار دادخواه بود به عنوان سرداور و امیر حسین فرهادیان به عنوان مدیر مسابقات از اصفهان حضور داشتند.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول