اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای طرح «امنیت محله‌محور» در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح «امنیت محله‌محور» در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، مهدی مهدوی کیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : طی ۴۸ ساعت گذشته طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح حوزه استحفاظی بروجرد به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود : در اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری پلیس‌های تخصصی، کوپ، یگان امداد و غیره با هماهنگی مراجع قضائی انجام شد، ماموران موفق به جمع‌آوری ۱۷ معتاد متجاهر و دستگیری ۱۱ خرده فروش، کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی، دستگیری ۵ سارق و کشف ۷ فقره سرقت و کشف ۲ دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد توقیف ۲۱ دستگاه خودرو، ۱۳ دستگاه موتورسیکلت و پلمپ ۳ واحد صنفی متخلف را از دیگر نتایج این طرح برشمرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی و قاچاقچیان برخورد و در این راه با هنجارشکنان هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول