اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

هزار و ۷۰۰ خادم در قرارگاه مردمی اربعین قم جذب و سازماندهی شدند

مسوول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از هزار و ۷۰۰خادم در قرارگاه مردمی اربعین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی جذب و سازماندهی شده‌اند.

هزار و ۷۰۰ خادم در قرارگاه مردمی اربعین قم جذب و سازماندهی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی قربانی کرم پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی قرارگاه مردمی اربعین با دستگاه‌های اجرایی استان قم گفت: قرارگاه امسال در قالب ۹۰ واحد و کمیته سازماندهی شده و از ابتدای سال تاکنون ۳۰ جلسه هماهنگی و همافزایی و بررسی نقات قوت و ضعف خدمت‌رسانی‌های سال‌های گذشته، برگزار شده است.

وی ابراز کرد: امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده شاه جمال (ع)، منازل، مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، بقاع متبرکه امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین ساماندهی شده است.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم بیان کرد: بیش از هزار و ۷۰۰ خادم از ابتدای سال تا کنون برای خدمات‌رسانی در بخش‌های پذیرش و اسکان، پذیرایی و اطعام، فرهنگی و تبلیغی، بهداشت و درمان، ایستگاه صلواتی، انتظامات و رسانه، جذب و سازماندهی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان ستاد اربعین استان قم نیز با حضور و همکاری همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان شکل گرفته و ان شا الله امسال همه برنامه‌ریزی‌ها برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از زائران اربعین حسینی صورت گرفته است.

قربانی کرم ادامه داد: امسال همه ثبت‌نام‌های خادمان، مواکب، زائران قرارگاه مردمی اربعین قم هوشمندسازی شده و به صورت مجازی و اینترنتی انجام می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: زائران مراسم اربعین و همشهریان گرامی می‌توانند برای آگاهی از کلیه خدمات و برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین قم، عدد ۸۲ را به ۳۰۰۰۱۵۱۵ رسال کنند.

پایان پیام/۷۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول