اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خبر خوب| تکمیل ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای خدابنده

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه طبق مجوز‌های داده شده در حال حاضر ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلو‌های این شهرستان تکمیل است، گفت: با توجه به این موضوع ترانزیت انتقال گندم از مراکز خرید تعاونی روستایی به سیلوهای استان در حال انجام است.

خبر خوب| تکمیل ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای خدابنده

جواد تاراسی، فرماندار شهرستان خدابنده، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه تقریبا ۵۰ درصد گندم استان در شهرستان خدابنده تولید می‌شود، اظهار داشت: البته تا به امروز این ۵۰ درصد تولیدی به استان تحویل داده شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه ۱۴مرکز خرید گندم در شهرستان فعال است، افزود: با توجه به اینکه شهرستان سه سیلو دارد طبق مجوز‌های داده شده در حال حاضر ظرفیت این تعداد سیلو‌ها تکمیل است.

وی با بیان اینکه این روزها اوج برداشت گندم و تحویل این محصول استراتژیک در شهرستان است، ادامه داد: با توجه به اینکه سیلوهای شهرستان تکمیل شده است ترانزیت انتقال گندم از مراکز خرید تعاونی روستایی به سیلوهای استان در حال انجام است.

تاراسی با اشاره به اینکه تولید گندم در شهرستان بیشتر از آن چیزی است که پیش‌بینی شده بود، ادامه داد: حدود ۱۸۰ هزار تن تولید گندم در این شهرستان پیش‌بینی شده بود که ۱۴۰ هزار تن آن تحویل داده شده است، اما با توجه به تولید خوب این محصول در این منطقه انتظار می‌رود که ۲۰۰ هزار تن گندم به استان تحویل داده شود.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه نیاز استان کمتر از این میزان است در حالی که شهرستان خدابنده مازاد بر نیاز استان تامین می‌کند، ادامه داد: از همکاری اداره کل راهداری استان، اداره کل غله و مدیریت سرمایه‌گذاری استانداری، معاون استاندار و همچنین از همکاران ناوگان خودروی سنگین شهرستان و استان در بحث انتقال گندم به سیلو‌های استان و شهرستان قدردانی می‌کنم.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول