اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

صادرات ۷۸۴ هزار کیلوگرم پای مرغ لرستان به بازارهای جهانی

مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: مقدار۷۸۴ هزار کیلوگرم پای مرغ از استان به مقصد کشورهای ارمنستان، هنگ کنگ، قرقیزستان، لائوس، مالزی و ویتنام صادر شد.

صادرات ۷۸۴ هزار کیلوگرم پای مرغ لرستان به بازارهای جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مصطفی زبردست صبح امروز ور جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سالجاری با فراهم کردن استانداردهای لازم و ممیزی واحد های تولیدی بمنظور حضور محصولات تولیدی استان لرستان در بازارهای جهانی در دستور کار اداره کل دامپزشکی استان لرستان قرار گرفته‌ است.

 وی تصریح کرد: در این راستا مقدار۷۸۴ هزار کیلوگرم پای مرغ از استان به مقصد کشورهای ارمنستان، هنگ کنگ، قرقیزستان، لائوس، مالزی و ویتنام و مقدار یک میلیون و ۶۲۷ هزار کیلو گرم خوراک و مکمل آبزیان به مقصد کشورهای قرقیزستان و ازبکستان و مقدار ۲۵۰۰۰ کیلوگرم شیر خشک دامی به کشور سوریه از استان لرستان صادر شده است.

 مدیر کل دامپزشکی لرستان در پایان گفت: حضور در بازارهای جهانی و بین الملی می‌تواند نقش بسیار مؤثری در تداوم تولید و کمک به ارتقاء محصولات تولیدی در استان داشته باشد که این مهم در دستور کار اداره کل دامپزشکی استان لرستان قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول