اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

امربه معروف و نهی از منکر به فرهنگ عمومی تبدیل شود

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان گفت: امربه معروف و نهی از منکر به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

امربه معروف و نهی از منکر به فرهنگ عمومی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا عصر امروز در مراسم معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رومشکان، اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است.

وی با اشاره به وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ترویج این دو فریضه واجب، افزود: همکاری دستگاه‌های حاکمیتی و نهادهای مردمی در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان به فعالیت ستاد امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: با همکاری هم باید تلاش شود معروفات را در جامعه گسترش و منکرات را کاهش داد.

مهدوی‌نیا یکی از وظایف دبیر ستاد شهرستان‌ها را ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های حاکمیتی در جهت بلاغ و اجرای برنامه‌های ستاد عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید فرهنگ عدم بی‌تفاوتی در جامعه نهادینه شود و امربه معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

گفتنی است، با حضور امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رومشکان، دبیر ستاد امر به معروف استان و اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رومشکان، «قدرت بازوند» بعنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان منصوب شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول