اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اطلاع رسانی صادقانه به مردم و همراه کردن آنها بهترین مصداق جهاد تبیین است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اطلاع رسانی صادقانه و روراستی با مردم و همراه کردن آنها بهترین مصداق جهاد تبیین است.

اطلاع رسانی صادقانه به مردم و همراه کردن آنها بهترین مصداق جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در نشست جهاد تبیین ویژه معاونین و روسای ادارات بنیاد شهید استان اظهار داشت: بنا به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مسئولان، بهترین مصداق جهاد تبیین این است که با مردم صادق و روراست باشید و مردم را با خود همراه کنید.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: صداقت و روراستی با مردم، رضایتمندی و امید به آینده حلقه‌های یک زنجیرند که باید به عنوان یک فرآیند در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

 وی گفت: از میان تمام متغیرها و گزاره‌ ها و مهندسی معکوسی که دشمن بر علیه نظام اجرا کرده، بحث جنگ نرم که به دنبال القای ناامیدی در مردم است از همه حربه‌های دشمن پیچیده تر و خطرناک تر است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: دشمن تمام نقاط قوت نظام، تهدیدها و فرصت‌ها و مزیت‌های راهبردی ما را احصاء و آنالیز کرده است.

وی ادامه داد: معاندین علل ایجاد انقلاب و علل بقاء و استمرار و حفظ نظام را بررسی کرده اند و منطقه به منطقه و قوم به قوم موارد را آنالیز کرده اند تا از تمام این ابزارها استفاده کنند و افکار را مهندسی کنند.

 شریفی بیان کرد: اکنون نیز بر اساس گزارشات مستند در حوزه نرم‌افزاری، حوزه گفتمانی و تمدنی توسط دشمن مهندسی معکوس می‌شویم.

 وی افزود: در اتاق‌های فکر دشمن به صورت روزانه و فصلی وضعیت جمهوری اسلامی ایران و اینکه در چه وضعیتی قرار داریم بررسی می‌شود و خروجی تمام این‌ها و فتنه‌هایی که در سال‌های گذشته رقم زدند به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی را با اقدام سخت نمی‌توانند متوقف کنند بنابراین بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و کانال‌ها سرمایه‌گذاری کردند و همچنان هم سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بتوانند بر افکار مردم تاثیر بگذارند.

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش تاثیرگذار محرم و صفر در زنده نگه داشتن اسلام و تلاش دشمن برای ایجاد شبهه افکنی در این مزیت راهبردی افزود: دشمن ساختارشکنی در برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا را از جمله پوشیدن لباس سفید، کشف حجاب هیئتی، طراحی نوحه‌ها با تلفیق موسیقی رپ و مسائلی این چنینی را در برنامه کاری قرار داد اما علی رغم همه تهدیدات، مراسم باشکوه و پرافتخار برگزار شد.

 وی خاطر نشان کرد: دشمن از پای نخواهد نشست چرا که بر این باور است که به صورت نرم و آرام آرام باید ضربه بزند تا انحراف معیار شکل بگیرد و در دراز مدت به اهداف خود برسد از همین رو ما باید بسیار هوشیار باشیم.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول