اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استفاده‌ از ظرفیت هیئت اندیشه‌ورز برای نوآوری در مراسمات مذهبی و انقلابی

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کار تکراری جوابگوی نیاز مردم نیست، گفت: استفاده از نظرات علمی یک هیئت اندیشه‌ورز می‌تواند کمکی موثر برای برگزاری بهتر مراسمات مذهبی و انقلابی باشد.

استفاده‌ از ظرفیت هیئت اندیشه‌ورز برای نوآوری در مراسمات مذهبی و انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در دیدار با مسئولان شوراهای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری، گفت: حضور مردم در مناسبت‌های اخیر نشان‌دهنده بصیرت بالا و موقعیت‌شناسی است که با روی کار آمدن دولت مردمی پررنگ‌تر شده و نشان داده که مردم پای انقلاب هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با حضور مردم می‌توان از چالش‌ها عبور کرد لذا می‌طلبد برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهتر برگزار شدن مراسمات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه، بیمه‌کننده کشور و انقلاب است، افزود: لازم است به شعارهایی که در مناسبت‌های مختلف داده می‌شود، عمق ببخشیم و سطحی از کنار این مناسبت‌ها عبور نکنیم.

حیدری مردمی‌ کردن حرکت‌ها را ضروری دانست و توضیح داد: تجربه ثابت کرده هر کجا مردم پای کار باشند بهترین اتفاق رقم می‌خورد و حضور مردم در غدیر و محرم مهر تاییدی بر این موضوع بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های مردمی کردن فعالیت‌ها، فعال کردن مساجد به عنوان پایگاه‌های انقلاب است؛ هم‌اکنون فقط در ۲۰۰ مسجد از یک‌هزار و ۲۰۰ مسجد استان نماز جماعت برگزار می‌شود که لازم است این تعداد افزایش یابد.

حیدری با اشاره به اینکه حضور جوانان به مراسمات شور می‌بخشد، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان با ابتکار و خلاقیت خود به مراسمات طراوت و تازگی می‌بخشند.

وی با بیان اینکه کار تکراری جوابگوی نیاز مردم نیست، گفت: استفاده از نظرات علمی یک هیئت اندیشه‌ورز می‌تواند کمکی موثر برای برگزاری بهتر مراسمات مذهبی و انقلابی باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی نباید غافل شد و باید این ظرفیت را زمینه‌ای برای جهاد تبیین و پایش دشمن دانست.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت هنرمندان، هیئت‌های مذهبی و ورزشکاران نیز موثر است همچنین باید به صورتی برنامه‌ریزی شود که مراسمات مناسب همه سنین باشند.

مناسبت‌های انقلاب، بازوان نظام هستند

موسی انصاری نیز در ادامه این جلسه گفت: حضور مردم در صحنه طی سال گذشته علیرغم هجمه دشمنان و آشوب‌ها، بی‌نظیر بود و باعث شد استان ما در این اغتشاشات با نقش‌آفرینی مردم به سلامت از موج فتنه عبور کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کمک‌های زیادی توسط مسئولان استانی برای مراسمات شده است اما انتظار می‌رود فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها در راستای جهاد تبیین کمک کنند.

وی با بیان اینکه حرکت مردمی ۱۳ آبان فتنه‌ها را خاموش کرد، اظهار داشت: مناسبت‌های انقلاب یکی از بازوان نظام است که مردم با حضور خود در این مراسمات شبهات و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

انصاری بیان کرد: در مرکز استان میدانی مناسب برای تجمعات وجود ندارد و میدان مقابل امامزادگان دومعصوم نیز قابل استفاده نیست.

وی اضافه کرد: سیستم صوتی که به صورت ثابت در خیابان ملت است کارایی خود را از دست داده و لازم است تمهیداتی برای خرید و نصب سیستم صوت جدید در خیابان کاشانی و ملت شهرکرد صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دستگاه‌ها، بانک‌ها، مدارس و اصناف باید برای فضاسازی میدانی و محیطی کمک کنند و اگر فضای مربوط به خود را آماده کنند قسمت اعظمی از فضاسازی شهری انجام می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول