اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح‌های کاهش تصادفات در محور دامغان- سمنان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان از اجرای طرح‌های افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات در محور دامغان- سمنان خبر داد.

اجرای طرح‌های کاهش تصادفات در محور دامغان- سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حسین ابوطالبی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اجرای طرح کانالیزه کردن پاسگاه پلیس‌راه دامغان- سمنان خبر داد.

وی افزود: اجرای طرح کانالیزه کردن پاسگاه پلیس ‌راه محور دامغان به سمنان با نصب نیوجرسی، استوانه‌های ایمنی (باتومی) تابلو و علائم هشداردهنده، چشم‌گربه‌ای، استپ، احداث سرعت کاه، اصلاح و تعمیر برج نوری انجام شد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی عبور و مرور، ساماندهی ترافیک، کنترل ترددهای جاده‌ای و کاهش تصادفات در محور دامغان- سمنان عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان طول محور دامغان به سمنان را ۱۱۰ کیلومتر بیان و اظهار کرد: ۵۵ کیلومتر از این مسیر جزو حوزه استحفاظی شهرستان دامغان بوده که جزو نقاط پرتردد استان سمنان است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول