اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دستگیری ۱۷ نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۶ سارق و یک مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ از منزل در گیلان و اعتراف این افراد به ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری ۱۷ نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علیرضا حدادی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند. 

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان گیلان، در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ از منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت. 

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۶ سارق و یک مالخر دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۵ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند. 

وی با تأکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، گفت: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد. 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول