اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

گلایه عضو شورای شهر قم از بی‌توجهی مسئولان نسبت به بوستان و کوه خضر نبی(ع)

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم از بی‌توجه مسئولان نسبت به ساماندهی بوستان و کوه خضر نبی(ع) گلایه کرد و گفت: باوجود دعوت ویژه شورا، افراد متولی در این حوزه در جلسه کمیسیون فرهنگی حضور پیدا نکرده‌اند درحالی‌که ساماندهی بوستان و کوه خضر نبی(ع) مطالبه مردم انقلابی قم است.

گلایه عضو شورای شهر قم از بی‌توجهی مسئولان نسبت به بوستان و کوه خضر نبی(ع)

مصطفی ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت ساماندهی بوستان‌های سطح شهر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم شورا و کمیسیون فرهنگی ساماندهی بوستان‌ها با توجه به فرهنگ و هویت دینی و انقلابی شهر است.

وی شرایط بوستان خضر را موردتوجه قرارداد و افزود: ساماندهی بوستان و کوه خضر نبی(ع) با توجه به وجود یادمان شهدای عظیم الشان گمنام باید در اولویت قرار گیرد و با توجه به دغدغه مردم انقلابی و مومن قم  و نیز تاکید نهادهای امنیتی، برای کمیسیون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مقدس قم از عدم توجه مسئولان مربوط به اهمیت ساماندهی بوستان و کوه خضر نبی(ع) گلایه کرد و گفت: باوجود دعوت ویژه شورا، افراد متولی در این حوزه در کمیسیون فرهنگی حضور پیدا نکرده‌اند.

وی ادامه داد: باید توجه به تقویت هویت دینی و انقلابی شهر در اولویت مسئولان شهر قرار گیرد که متأسفانه ما شاهد این بی‌توجهی به این موضوع در شهر قم که مادر انقلاب نامیده شده، هستیم.

ملایی تأکید کرد: توجه کمیسیون فرهنگی به مسائل فرهنگی بوستان و کوه خضر نبی(ع) یکی از مطالبات مهم مردم انقلابی بوده و توجه به مطالبه جدی شهروندان برای ساماندهی این بوستان در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورا قرارگرفته است.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول