اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است، گفت: برخی علاقه‌مند به خشک شدن درختان هستند و قوه قضائیه در این زمینه دستور پیگیری دهد.

آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه پله برقی  عنوان کرد: در صورت وجود کوتاهی و قصور باید پیگیری شود و لازم است کمیته سلامت به نمایندگی شورا با خانواده این نوجوان دیدار کند.

پیرهادی تاکید کرد: چند کودک باید صدمه و آسیب ببیند تا چاره ای بیندیشید ما از شهرداری تهران می خواهیم که نسبت به پیاده سازی الزامات اقدام کند البته زحمات زیادی کشیده شده اما در شورا ارائه و تصویب نشده است و امیدواریم شاهد اتفاقات کمتری در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است، افزود: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند و اگر رئیس قوه قضاییه در این زمینه دغدغه دارد، دستور پیگیری برای این موضوع را دهد. آب به راحتی قطع می شود تا بوستان چیتگر خشک شود و اگر می خواهند دستورالعملی صادر کنند که بوستان چیتگر نمی خواهیم. یکبار بگویید می خواهیم درختان را خشک کنیم و خیال همه را راحت کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول