اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تکمیل زیرساخت آبرسانی شهرستان مراوه‌تپه به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: برای تکمیل زیرساخت حوزه آبرسانی شهرستان مراوه‌تپه به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تکمیل زیرساخت آبرسانی شهرستان مراوه‌تپه به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

لقمان قربانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد:برای تکمیل حوزه زیرساخت‌های آبرسانی شهرستان مراوه‌تپه به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و استاندار گلستان در حال رایزنی برای جذب اعتبار از اعتبارات ملی است.

وی تصریح‌کرد: امسال از محل اعتبارات تملک‌ودارایی مبلغ حدود ۴۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به شهرستان مراوه‌تپه تصویب شده و امید داریم این مبلغ با تلاش‌های استاندار و نماینده شرق گلستان به طور کامل تخصیص پیدا کند.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه خاطرنشان‌کرد: بیشترین اعتبارات تملک‌ودارایی در حوزه آبرسانی به شهرستان بوده است.حوزه راهداری و حمل‌ونقل با ۱۶ میلیارد تومان،جهادکشاورزی با ۱۵ میلیارد تومان،حوزه‌نوسازی مدارس با ۱۳ میلیارد تومان و بنیاد مسکن با ۱۲ میلیارد تومان در رده‌های بعدی بیشترین اعتبارات قرار دارند.

وی بیان کرد: اعتبارات تملک‌ودارایی امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته و اعتبار تملک‌دارایی ۱۲۰ میلیارد تومان در سال گذشته به ۱۵۱ میلیارد تومان در سال جاری ارتقاء یافته‌است.

قربانی گفت: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم و افزایش اعتبارات، امید داریم زیرساخت‌های شهرستان مراوه‌تپه در این دولت توسعه پیدا کند.

شهرستان مراوه‌تپه آخرین شهرستان استان گلستان در شرق گلستان حدود ۶۱ هزارنفر جمعیت دارد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول