اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پایان آبگذاری کانال‌های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از پایان آبگذاری کانال های آبیاری کشاورزی از سد سفیدرود خبر داد.

پایان آبگذاری کانال‌های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  وحید خرّمی مدیرکل شرکت آب منطقه‌ای گیلان امروز در جمع خبرنگاران با پایان آبگذاری کانال‌های کشاورزی گیلان از سد سفیدرود اظهار کرد: در سال آبی جاری بر اساس آمارها، کاهش بارش ها و آورد سد سفید رود محسوس بود.

وی با اشاره به نگرانی‌های ابتدای فصل زراعی به دلیل کاهش آورد سد سفید رود،  بیان کرد: با اینکه در ابتدای فصل زراعی سال ۱۴۰۲ ذخیره سد سفیدرود حدود ۷۰۰ میلیون متر مکعب و بعبارتی ۱۳۰ میلیون متر مکعب کمتر از مدت مشابه در سال قبل بود توانستیم با مدیریت دقیق و همکاری ستودنی شالیکاران عزیز گیلانی، سال زراعی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

به گفته خرمی در ابتدای فصل زراعی با دستور استاندار گیلان مبنی بر تشکیل قرارگاه جهادی آب استان، برنامه ریزی بسیار دقیقی برای توزیع عادلانه آب در سطح شالیزارهای استان صورت گرفت وکشاورزان عزیز برنامه را بدون کوچکترین نقصانی اجرا کردند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان با قدردانی از کشاورزان زحمتکش گیلانی و مسؤولین استان گفت: فصل زراعی ۱۴۰۲ شاهد همبستگی کامل بین مردم و مسؤولین بودیم و خداوند متعال را بخاطر نعمت‌هایی که بر استان ارزانی داشته، سپاسگزاریم.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول