اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پایان رقابت ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار در مسابقات قهرمانی بسیج استان خراسان رضوی

مدیر ورزش قهرمانی سپاه امام رضا(ع) از پایان رقابت فشرده ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار به نمایندگی از ۹ شهرستان استان در مسابقات کشتی قهرمانی بسیج خراسان رضوی به میزبانی نیشابور خبر داد.

پایان رقابت ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار در مسابقات قهرمانی بسیج استان خراسان رضوی

سرهنگ دوم پاسدار محمد بهرامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین و به منظور شناسایی استعدادهای برتر بسیج در رشته کشتی و عضویت در باشگاه مقاومت بسیج برای شرکت در مسابقات لیگ کشور و نیز یادبود هجده هزار شهید خراسان رضوی مسابقات کشتی قهرمانی بسیج استان به میزبانی نیشابور در محل سالن کشتی مجموعه ورزشی شهید عابدی این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۱۷۰ ورزشکار در دو رشته آزاد و فرنگی با هم به رقابت پرداختند که در رشته آزاد ۱۱۵ ورزشکار و در رشته فرهنگی ۵۵ ورزشکار به عنوان نماینده کشتی از ۹ شهرستان استان از شهرهای مشهد، گلبهار، فیروزه، نیشابور، زاوه، سرخس، گناباد، قوچان و فریمان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه امام رضا(ع) گفت: این دوره کشتی‌گیران در ۱۰ وزن باهم به رقابت پرداختند که ۱۰ آزادکار برتر و ۱۰ فرنگی کار برتر به مسابقات کشوری که در ۱ تا ۳ شهریور ماه به میزبانی سپاه کربلا در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول