اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توقیف محموله بیش از نیم تن حشیش توسط پلیس خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 597 کیلو حشیش و 20 کیلو تریاک خبر داد.

توقیف محموله بیش از نیم تن حشیش توسط پلیس خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی شهرستان بیرجند دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل و گشت‌زنی در محورهای فرعی شهرستان بیرجند به 2 دستگاه سواری پژو 405 و یک سواری پژو پارس که از سمت سربیشه به سمت بیرجند در حال حرکت بودند مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده به رانندگان خودروها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: رانندگان با مشاهده ماموران بلافاصله از محورهای فرعی به سمت یکی از روستاها متواری شده و هر سه دستگاه خودرو وارد یک منزل مسکونی شدند.

شجاعی‌نسب تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با اقدامات پلیسی محل مورد نظر را شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند که در بازرسی از خودروها 597 کیلو و 250 گرم حشیش و 20 کیلو و 800 گرم تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات در مجموع 618 کیلو حشیش و تریاک کشف و 3 خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف و 4 متهم دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول