اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

25 میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی اصفهان ثبت شد

معاون فنی و راه های روستایی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۵ میلیون تردد در محورهای ورودی و خروجی این استان از اول سال تاکنون ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

25 میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی اصفهان ثبت شد

سعید خدابخشی معاون فنی و راه‌های روستایی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از ابتدای امسال ۱۲ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۶۶۳ وسیله نقلیه به استان وارد و ۱۲ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۹۲۹ وسیله نقلیه از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال جاری به طور میانگین در راه‌های استان روزانه حدود یک میلیون و ۵۳۴ هزار و ۳۹ تردد انجام می‌شود، ادامه داد: بیش از ۲۵ میلیون تردد در محورهای ورودی و خروجی این استان از اول سال تاکنون ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی استان اصفهان از ثبت ۱۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۹۰ تردد توسط ۱۵۲ دستگاه سامانه ترددشمار برخط نصب شده در محورهای شریانی استان در سال جاری خبر داد و گفت: این امر سبب تثبیت جایگاه ششم استان اصفهان در ترددهای بین استانی در سطح کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۹ درصد از ترددهای ثبت شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۲ درصد مربوط به ناوگان اتوبوس‌های بین شهری بوده است.

خدابخشی بیان کرد: سرعت متوسط تردد در چهار ماهه نخست امسال برابر با ۸۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی استان اصفهان عنوان کرد: اصفهان- بهارستان، اصفهان -زرین‌شهر (فولادشهر) و اصفهان-مورچه خورت (پلیس راه) سه محور پرتردد استان اصفهان در چهار ماهه نخست امسال بوده است.

به گزارش فارس، استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول