اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ثبت 27 هزار حادثه در سامانه آب و فاضلاب مازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از ثبت 27 هزار حادثه در سامانه آب و فاضلاب استان خبر داد و گفت: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس با ظرفیت ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه روز درحال اجرا است.

ثبت 27  هزار حادثه در سامانه آب و فاضلاب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سامانه ۱۲۲ برای اعلام مشکلات در حوزه آب و فاضلاب مازندران در بین مردم شناخته شده است.

در همین ارتباط مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از ثبت بیش از ۲۷ هزار حادثه در این سامانه در سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۱۶ هزار حادثه توسط همکاران ما پیگیری و رفع شده است.

وی خاطرنشان کرد:از این تعداد ۲۷ هزار و ۴۴۷حادثه مربوط به بخش آب و ۲۹۰ حادثه مربوط به بخش فاضلاب بوده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خاطرنشان کرد: ۹۹ هزار و ۱۵۷ حادثه در بخش آب و فاضلاب در سامانه ۱۲۲ طی سال گذشته ثبت شده بود که از این تعداد ۹۸ هزار ۲۲۶ حوادث مربوط به بخش آب و ۹۳۱مربوط به بخش فاضلاب بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها در بخش آب مربوط به اتفاقات شبکه توزیع آب بوده است ، تصریح کرد: به تمامی تماس‌های مردمی درباره آب و فاضلاب پاسخ داده شد و پیگیری‌های لازم برای رفع آن صورت گرفت.

مدیرعامل آبفا مازندران اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده خدمات ۲۴ گانه آب و فاضلاب به زودی از طریق این سامانه میسر می‌شود و در این سامانه پیش‌بینی کردیم که خدمات واگذاری انشعاب به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام شود.

برارزاده همچنین از اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس با ظرفیت ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه روز خبر داد و گفت: این طرح در راستای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی عملیاتی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرهای نوشهر و چالوس با فرآیند تصفیه سیستم لجن فعال متعارف با هوادهی عمقی و قابلیت حذف نیتروژن و فسفر و با ظرفیت تصفیه ۱۲ هزار متر مکعب آب در شبانه روز در دست اجراست.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خاطرنشان کرد: این پروژه در حال حاضر ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پس از اتمام عملیات اجرایی ۱۲۰ هزار نفر از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول