اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

طرح گرافیکی انتخابات چیست؟

طرح گرافیکی انتخابات چیست؟ طرح گرافیکی انتخابات، طرحی لایه باز است که کاندیدای انتخابات از آن برای تبلیغات در انتخابات استفاده می کنند.

طرح گرافیکی انتخابات چیست؟

 از جمله این طرح ها می توان به کارت ویزیت انتخاباتی، تراکت انتخاباتی، بنر انتخاباتی، پوستر انتخاباتی و بروشور انتخاباتی اشاره کرد که هر کدام می تواند کاربرد خاص خود را در تبلیغات انتخابات داشته باشد.

 هرچند درصد اثر گذاری هریک نسبت به یک دیگر متفاوت است مثلا بنر انتخاباتی در ابعاد بزرگ تر چاپ می شود و می تواند نام کاندیدای انتخاباتی را بصورت بلد شده به مخاطب نمایش دهد، با این کار همیشه نام کاندید انتخابات در یاد مخاطب می ماند.

همانطور که تبلیغات امر مهمی برای جذب آرا در انتخابات می باشد انتخاب طرح لایه باز انتخاباتی مناسب نیز حائز اهمیت است اگر می خواهید در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفق باشید باید به  طرح تبلیغاتی انتخابات خود اهمیت دهید.

بنر انتخاباتی نوعی طرح تبلیغاتی برای انتخابات می باشد و استفاده از آن برای تبلیغات بین نامزدان انتخاباتی رواج پیدا کرده است معمولا از بنر انتخاباتی در حوزه، مکان و یا ستاد انتخاباتی خود استفاده می کنند که اغلب بصورت استند و ایستاده طراحی چاپ و نصب می شوند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت برای داوطلبان (نامزدان) انتخابات برای نماینده مجلس شدن بسیار دشوار می باشد در این دوره که عصر عصر تکنولوژی هست و همه مردم از قدرت رسانه با خبر هستند قطعا بهتر است که کاندید انتخابات جو تبلیغاتی خود را به سوی شبکه ها و فضای مجازی ببرد تا بتواند مخاطبان بیشتری را به سمت ستاد انتخاباتی خود جذب کند.

برقراری لایو پرسش پاسخ مستغیم از کاندید انتخابات در شبکه های مجازی تلگرام و اینستا گرام می تواند اثر گذاری فوق العاده ای داشته باشد.

مجموعه آقای وکتور کامل ترین طرح های تبلیغاتی لایه باز انتخاباتی را جمع آوری نموده تا نامزدان محترم انتخاباتی  با تیم گرافیکی خود بتواند از مجموعه طرح های آقای وکتور استفاده نمایند.

تراکت تبلیغاتی انتخابات در ابعاد a4  و a5  طراحی چاپ و استفاده می شوند  از این نوع تبلیغات برای ارائه رزومه و راهبرد آینده به مخاطبان استفاده می کنند که امروزه دگر کاربرد آنچنانی برای طرح های تبلیغاتی نداشته.

نامزدان محترم انتخابات می توانند از طرح اختصاصی ست یا پکیج تبلیغاتی برای ستاد خود استفاده کنند که طراحان بصورت اختصاصی پکیجی زیبا و منحصر به فرد برای کاندید های انتخابات طراحی می کند که هیچ نامزد دیگری از این طرح ها استفاده نکرده باشد.

خلاصه:

امروز ما با طرح های لایه باز آشنا شدیم و کاربرد های آن را نیز بصورت کامل درک کردیم متوجه این شدیم که در چه جاهایی از این نوع طرح ها استفاده می کنند و کاربرد این نوع طرح چی میتونه باشه.

انواع طرح های لایه باز انتخاباتی را بصورت کامل به معرفی کردیم حتی آقای وکتور بهترین وبسایتی که  در این زمینه مشغول به فعالیت هست رو هم به شما معرفی کردیم

متشکریم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول