اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نیازمند نگاه ملی است

یکی از فرماندهان جبهه مقاومت گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران هویت مردم است و باید بودجه ملی برای آن در نظر گرفته شود.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نیازمند نگاه ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار کمیل کهنسال صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه سردار ملکی الگوی اخلاق ناب جهادی و اسلامی و شهادت را در طول ۱۰ سال از خود به نمایش گذاشت، اظهار کرد: جامعه ایثارگری و خانواده‌های شهدا از وی به نیکی یاد می‌کنند.

وی افزود: سردار ملکی به عنوان رزمنده و خدمتگزار به جامعه ایثار و شهادت مازندران یک استان ویژه در مقیاس ملی قرار داد، بعد از انقلاب اولین غائله تجزیه در این استان اتفاق افتاد و مردم مازندران در غائله ششم بهمن نقش آفرینی کردند.

این فرماندهان جبهه مقاومت ادامه داد: ما در جنگ با ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید لشکر ویژه ۲۵ کربلا، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شکل گرفت و مهمترین محور مواصلاتی به امام رضا قرار دارد و شاه راه میلیون‌ها گردشگر و مسافر و زائر به امام رضا است.

کهنسال افزود: ما انتظار داریم صرفا یک مرکز فرهنگی استانی نبینیم، چرا که می‌تواند مهمترین مکان برای حفظ آثار دفاع مقدس باشد و باید یک چشم اندازی برای آن تعریف کرد و بودجه سالانه دولت تعیین کند و در این بازه زمانی تکمیل شود و حجم عظیمی از مسافران ملی و استانی از آن بازدید کنند.

وی بیان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران هویت مردم است و باید یک کار ملی صورت گیرد و بودجه ملی برای آن در نظر گرفته شود.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول