اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تکمیل آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: توسعه خدمات آبرسانی روستایی در دولت سیزدهم به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار گرفته و در همین راستا، آبرسانی به 17 روستای مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 427 میلیارد ریال تکمیل شد.

تکمیل آبرسانی به 17 روستا در شهرستان خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: توسعه خدمات آبرسانی روستایی در دولت سیزدهم به عنوان یک هدف راهبردی مورد توجه قرار گرفته و در همین راستا، آبرسانی به 17 روستای مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 427 میلیارد ریال تکمیل شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در این طرح بیش از 48 کیلومتر شبکه توزیع آب با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال احداث شد.
وی ادامه داد: برای توسعه آبرسانی به این مجتمع همچنین 36 کیلومتر خط انتقال با اعتباری معادل 180 میلیارد ریال احداث گردید.
جزء قاسمی بیان داشت: احداث مخازن ذخیره آب با ظرفیتی معادل یک هزار و 500متر مکعب و با اعتبار 60 میلیارد ریال، از دیگر بخش‌های این پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان خدابنده است.
این مسئول تاکید کرد: عملیات استانداردسازی و نصب انشعابات به تعداد یک هزار و 430 فقره نیز با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال، طی این طرح انجام و روستائیان زیر پوشش مجتمع زاغج از خدمات تامین آب پایدار برخوردار شدند.
وی اعلام کرد: با آبرسانی به مجتمع زاغج در شهرستان خدابنده، جمعیتی افزون بر 12 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.
جزء قاسمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مجتمع، کار آبرسانی به 60 روستای دیگر در شهرستان خدابنده نیز در حال انجام است.

پیان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول