اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی آتانی: کسی نمی تواند ملت ایران را از مکتب امام حسین(ع) جدا کند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: کسی نمی تواند ملت ایران را از مکتب امام حسین(ع) جدا کند چرا که ملت امام حسین(ع) مقتدر است. ما پیروزیم چرا که برخوردار از رهبری مدبر و حکیم و ملتی بزرگ و بصیر و مکتب بزرگ سیدالشهدا هستیم.

سردار رفیعی آتانی: کسی نمی تواند ملت ایران را از مکتب امام حسین(ع) جدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع عزاداران هیئت امام رضا(ع) پونک، ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)، به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب موضوعی است که این روزها برآن می تازند و عده ای کف میدان ایستاده اند تا بیرق فاطمی بلند باشد در حالی که برخی ناآگاهانه و عده ای با نقشه دشمن بر آن تاختند.

وی با بیان خاطراتی از یکی از آزادگان جنگ تحمیلی در کتاب «من زنده ام» و یادداشت حاج قاسم سلیمانی به نویسنده این کتاب گفت: دائم باید مراقب باشیم چرا که عالم محضر خداست و روا نیست در محضر خدا، آلوده گناه شویم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: ملت ما همان حقیقت و همان جریان طیب و طاهر است. بخشی از گفته ها و عمل ما در دل های مان باقی می ماند، بخشی تبدیل به کتابی همچون «من زنده ام» می شود و بخشی نیز به زبان بیان می شود. اما با مراجعه به این اعمال و گفتار باید به خودمان یادآوری کنیم که عالم محضر خداست و گناه در محضر خدا روا نیست.

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به پاسخ معصومه آباد نویسنده کتاب «من زنده ام» به یادداشت سردار سلیمانی عنوان کرد: این بانوی رزمنده در پاسخ به شهید سلیمانی بیان کرد که «وقتی شما را می بینم گویا شهید باکری، شهید زین الدین و دیگر شهدا را می بینم». این سخن گویای این مطلب است که شهدا در مکتب اهل بیت(ع) بوده و برای انجام یک کار واحد به میدان آمده اند. 

وی افزود: در مکتب سیدالشهدا، مسیر یکی است و خط دیگری وجود ندارد و در این مسیر همه حسینی هستیم. نگاه ما به امام حسین(ع) در بیان مظلومیت ایشان فقط از این جهت نیست که به دلیل عطش به شهادت رسیدند. مظلومیت ایشان از آن جهت است که برای زنده نگاه داشتن ارزش های اسلام در برابر یزید فاسد ایستاد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: ملت سرافراز ایران در برابر دشمنان مقتدر هستند و متجاوز را در حوزه فکر و اندیشه و جغرافیا تنبیه و همه آنها را پشیمان کرده اند.

این مقام ارشد نظامی اذعان کرد: در عملیات روانی دستگاه استکبار در ناآرامی های سال گذشته طوری وانمود می کردند که ساعتی بعد کشور ما وجود ندارد در حالیکه ۴۵ سال است ایران عزیز در عرصه های مختلف حضور مقتدرانه دارد و این وعده الهی است. 

وی اضافه کرد: ما مقتدریم، ما ملت امام حسینیم. ما در قرارگاه حسین بن علی(ع) هستیم و این جوانان مکتب حسینی در هیئت های سیدالشهدا(ع)، بر خلاف تبلیغات دروغ دستگاه استکبار، غوغا به پا کردند.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: کسی نمی تواند این ملت را از مکتب امام حسین(ع) جدا کند چرا که ملت امام حسین(ع) مقتدر است. ما پیروزیم چرا که برخوردار از رهبری مدبر و حکیم و ملتی بزرگ و بصیر و مکتب بزرگ سیدالشهدا هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول