اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دولت مصمم است امپراطوری‌های فساد را برچیند

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برخی در سایه غفلت هایی که در سال های گذشته صورت گرفته است امپراطوری‌ های اقتصادی برای خود ایجاد کردند و سلطان های اقتصادی در برخی حوزه ها سر بر آورده اند و موجبات فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم عزیز را فراهم کرده اند اما دولت مصمم است با حساسیت و قاطعیت با فساد مبارزه کند و این امپراطوری ها را برچیند.

دولت مصمم است امپراطوری‌های فساد را برچیند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زرقان اظهار داشت: تقابل حق و باطل در یک جنگ تمام عیار ترکیبی در حوزه ادارکی و شناختی خود را نشان می دهد.

وی ادامه داد: طی سال‌هایی که از پیروزی انقلاب می گذرد تمام مسئولان در ادوار مختلف برای کشور زحمت کشیدند اما جریان انقلابی در کشور فرصت ظهور و بروز چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم در 2 سال گذشته در شرایطی فعالیت خود را در کشور آغاز کرد که گفته می شد اگر FATF پذیرفته نشود و برجام احیاء نگردد؛ امکان فروش نفت وجود ندارد و یا به ما واکسن کرونا داده نمی شود.

او اظهار کرد: اما دولت مردمی سیزدهم طی همین 2 سال توانست هم نفت را بفروشد و هم 60 میلیون واکسن کرونا تامین کند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: طی این مدت اصلاح اقتصادی در حوزه یارانه ها انجام شد و برخی از اقدامات زیر ساختی در کشور صورت گرفت از جمله سامانه کسب و کار که مانع امضاهای طلایی شد.

قزل سفلی افزود: در حوزه‌های عمرانی نیز دولت مردمی سیزدم به شکل مساله محور وارد چندین فعالیت از جمله طرح جهاد آبرسانی به روستاها شد و در حوزه مسکن هم در این مدت اتفاقات خوبی را در کشور و استان شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: برخی در سایه غفلت هایی که در سال های گذشته صورت گرفته است امپراطوری‌های اقتصادی برای خود ایجاد کردند و سلطان های اقتصادی در برخی حوزه ها سر بر آورده اند و موجبات فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم عزیز را فراهم کرده اند اما دولت مصمم است با حساسیت و قاطعیت با فساد مبارزه کند و این امپراطوری ها را برچیند.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول