اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم ارتقاءسطح پژوهش در وزارت میراث فرهنگی

نماینده اردکان در مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی و گردشگری برای توسعه پایدار کشور، گفت: سطح پژوهش در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری باید ارتقا یابد.

لزوم ارتقاءسطح پژوهش در وزارت میراث فرهنگی

محمدرضا دشتی‌اردکانی، نماینده اردکان در مجلس با اشاره به ضرورت تقویت ظرفیت‌های گردشگری و میراثی استان و کشور، به خبرنگار فارس اظهار کرد: میراث فرهنگی بهترین الگو برای تنظیم بخش‌های کشور است.

وی با بیان این‌که سطح پژوهش در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری باید ارتقا یابد، افزود: میراث فرهنگی این سرزمین بهترین ابزاری است که به یادمان آوریم ایرانی هستیم و این کیفیت چگونه به واسطه‌ اسلام زینت بخشیده شده است و امروز تحت عنوان هویت ایرانی اسلامی نظاره‌گر آن هستیم.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلسدر ادامه با اشاره به اهمیت نقش جوانان در حراست از ظرفیت‌های مردم شناسی، زبان شناسی و ساز و کار اجتماعی و اقتصادی که در میراث فرهنگی نمود یافته است، گفت: میراث فرهنگی باید بنیان تدوین برنامه‌ توسعه کشور قرار گیرد تا بر مبنای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری، نگاه مسئولین به داخل و پرهیز از غرب‌زدگی باشد.

دشتی ارتقاء میراث فرهنگی برای تقویت جایگاه راهبری در حوزه‌های توسعه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی کشور را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: موضوع میراث فرهنگی باید با تمام ظرفیت و برنامه‌ریزی مشخص و منسجم بیش از پیش در مسیر توسعه‌ قرار گیرد و در دولت سیزدهم این مهم مقتدرانه ادامه یابد.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول