اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ورود به عرصه انتخابات با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی باشد

امام جمعه دهاقان گفت: افرادی که می‌خواهند به عنوان کاندیدا در عرصه انتخابات ورود کنند اگر دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، پا به میدان انتخابات بگذارند و صرفا به دلیل دارا بودن مدرک تحصیلی اقدام نکنند.

ورود به عرصه انتخابات با در نظر گرفتن شرایط عمومی و اختصاصی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دهاقان ضمن تأکید بر موضوع پایبندی به عهد و پیمان اظهار داشت: در این مسئله پیامبر و ائمه اطهار(ع) الگوی بسیار خوبی بودند، پیامبر اسلام (ص) به عهدهایشان حتی عهد‌هایی که با مشرکین داشتند، پایبند بودند. 

وی ادامه داد: حضرت محمد(ص) برای هیچ‌ سود زودگذر و یا دیرگذر خلاف عهد‌های خود عمل نکردند و همیشه مطابق با عهد‌هایی که بسته بودند، رفتار می‌کردند، همه ما باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

رضوانی با اشاره به آغاز پیش ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند به عنوان کاندیدا در این عرصه ورود کنند اگر دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، پا به میدان انتخابات بگذارند و صرفا به دلیل دارا بودن مدرک تحصیلی، اقدام نکنند. 

امام جمعه دهاقان بیان کرد: وفای به عهد و پایبندی به وعده‌ها بسیار مهم است، نمایندگان هنگام حضور در مجلس سوگند یاد می‌کنند تا موضوعاتی را در دوران نمایندگی رعایت کنند، کاندیداها حتما به این مسئله توجه جدی داشته باشند. 

وی با اشاره به بررسی لایحه عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس، مردم و مسؤولان این موضوع و اجرای صحیح آن را ساده نگیرند، اگر برنامه‌ریزی و اجرای این قانون صحیح نباشد، خطرات بسیار سنگینی برای بنیان خانواده و فرهنگ جامعه خواهد داشت. 

رضوانی با بیان این‌که قانون عفاف و حجاب باید به صورت جدی و عملی دنبال شود گفت: قانون، صرفا روی کاغذ فایده‌ای ندارد و باید بسیار جدی‌تر از گذشته به این موضوع توجه شود تا عفت عمومی جامعه پایمال نشود.

امام جمعه دهاقان در پایان خاطر نشان کرد: مانور نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جزیره بوموسی و تأمین دفاع متکی به توان خود جزیره، دستاورد بزرگ و امیدوار کننده نظامی امنیتی است.

پایان پیام/۶۳۱۲۲/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول