اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

امام جمعه اراک: عده‌ای با شعار آزادی بی‌عفتی را در جامعه ترویج می‌دهند

آیت الله دری‌نجف‌آبادی گفت: شعار آزادی با بی‌عفتی و بی‌حجابی منافات دارد، آزادی به معنای بی‌بندو باری نیست ولی امروز می‌بینیم عده‌ای با شعار آزادی بی‌عفتی را در جامعه ترویج می‌دهند.

امام جمعه اراک: عده‌ای با شعار آزادی بی‌عفتی را در جامعه ترویج می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله  قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: آزادی در اسلام به معنای آقایی است و نباید بی‌بند و باری را به معنای آزادی دانست.

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف به انسان ارزش می‌بخشد و انسانیت انسان را کامل می‌کند، بی‌حجابی منشا فسادها و بی‌اخلاقی‌ها است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه عده‌ای بابی‌حجابی به دنبال مقاصد شوم خود هستند، تصریح کرد: شعار آزادی با بی‌عفتی و بی‌حجابی منافات دارد، آزادی به معنای بی‌بندو باری نیست ولی امروز می‌بینیم عده‌ای با شعار آزادی بی‌عفتی را در جامعه ترویج می‌دهند.

دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: شرکت آگاهانه در انتخابات پیشرو انتخاب فرد اصلح می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر داده و مسیر رسیدن به پیشرفت و توسعه را هموار کند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات روحیه امید و انگیزه را در لایه‌های مختلف جامعه، زنده می‌کند، گفت: بسیاری از توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام با شرکت در انتخابات نقش برآب می‌شوند، چرا با شرکت در انتخابات مردم نشان می‌دهند همچنان  پای آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند.

 دری نجف آبادی حضور همگان در انتخابات را وظیفه‌ای اخلاقی و شرعی دانست و اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و باید به نحو احسن به این وظیفه خود عمل کنیم.

امام جمعه اراک همچنین بر نامزدی افراد صالح، سالم و کاردان در انتخابات تاکید کرد و گفت: افرادی که  منافع فردی و حزبی خود  را به منافع ملی و صیانت از آرمان‌های انقلاب ترجیح می‌دهند، با شرکت در انتخابات به خون شهدا و ملت خیانت می‌کنند.

به گزارش فارس اشاره به برنامه هفتم توسعه و هدف محور بودن دانشگاه‌ها از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

پایان پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول